NATURAL HUMAN PHEROMONES
"Bayangkan anda boleh membuatkan wanita terus merasa ada daya tarikan semulajadi mengenai diri anda" Kagum kan???
Bagaimana jika anda mendampingi wanita dan dia terus merasakan perasaan tertarik dengan anda??
Bagaimana jika ia tertarik tanpa sebarang sebab yang logik??
Pheromones, sejenis hormon lelaki, pemikat wanita semulajadi (yang berkuasa) anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan MENGGODA mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda, terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah WIRA dalam arena memikat wanita!
Pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan. Wanita akan merasa cukup selesa dan tertarik dengan bau badan anda tanpa anda sedari walaupun ketika anda berpeluh.

Pheromones juga akan menjadikan lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian. Anda akan dapat lebih senyuman dari wanita. Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan. Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan! Wanita akan tertanya2 bau apakah ini..lain semacam jer tapi sangat best dan selesa. ermm!! pelik kan.. Baiklah, teruskan pembacaan ANDA
Memperkenalkan... Phero-X
Pheromone Konsentrasi 25x ganda, yang terulung!

Semenjak 1703, ahli sains telah mengetahui terdapat organ dalam hidung yang dikenali sebagai vomeronasal organ atau VNO. Mereka fikir organ VNO tidak ada fungsinya. Tetapi 25 tahun terakhir ini, ahli sains telah menemui bahawa VNO peka terhadap pheromones.

Pheromones tidak boleh dihidu baunya oleh hidung, pheromone hanya dapat dikesan dan diterjemah oleh veromenasal organ - VNO (organ yang terdapat pada pangkal hidung). Kajian menunjukan bahawa ia berkesan & terbukti secara saintifik boleh mempengaruhi sikap & tindak balas seseorang. Kesan-kesan pheromone boleh anda rasakan pada waktu-waktu tertentu. Cuba ingat waktu anda tiba-tiba tertarik pada seseorang apabila berselisih dan bertembung secara tidak sengaja. Jika anak anda rindukan anda, berikan sahaja pakaian yang anda pakai kepadanya, rindunya pasti terubat! Tahukah anda, haiwan peliharaan mengenali anda bukan melalui rupa paras, tetapi melalui bau!


Sekarang telah dibuktikan bahawa manusia menghasilkan dan bertindakbalas terhadap pheromone. Ianya dipanggil (chemistery). Kajian menunjukkan bahawa pendedahan kepada pheromone lelaki memberikan kesan kepada peredaran haid wanita, seterusnya kepada kesediaan dan perasaan wanita untuk dibelai dan untuk melakukan hubungan intim.

Pernah anda lihat lelaki, walaupun rupanya tidaklah hensem, atau benar-benar macho, nampaknya dapat memikat ramai wanita? Hendak dikatakan beliau kaya, tidak juga. Kemungkinan besar, beliau menghasilkan lebih banyak pheromones yang dapat dikesan wanita, berbanding anda! Sekarang tidak mustahil untuk sesiapa jua mencuba kekuatan memikat yang terhasil oleh pheromones.
Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.

Sekarang telah diketahui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.

Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones dari Phero-X, anda boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.

Phero-X mengandungi pheromone manusia tulen jenis (5-Alpha-Androst-16-En-3-One), yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat dengan anda merasa tertarik kepada anda. Wanita akan memuji bau anda yang begitu menarik dan sedap, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung dalam Phero-X.

Phero-X bukan pheromone yang berasal dari haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromones telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik wanita dan membuatkan mereka inginkan lebih perhatian dari lelaki. Kami menjamin 100% penggunaan Phero-X akan menyemarakkan lagi kasih-sayang pasangan anda!
Apakah pheromones?
Setiap haiwan di muka bumi (termasuk manusia) menghasilkan dan bertindakbalas terhadap pheromones. Ia adalah sel hormon yang dikeluarkan melalui liang peluh dan hampir tidak BERBAU. Pheromone hanya dapat dikesan oleh organ (VNO) veromenasal yang terdapat pada pangkal hidung. Pheromones adalah hormon pemikat wanita paling berkuasa di dunia!

Ada lelaki yang boleh menghasilkan pheromones secara banyak, manakala ada sebahagian lelaki mengeluarkan pheromones terlalu sedikit dan mungkin tiada langsung. Lelaki-lelaki ini, yang mampu mengeluarkan pheromone dengan banyak secara semulajadi, mungkin anda lihat, mereka kelihatan lebih berkarisma dan punyai aura yang menakjubkan! Kadang-kadang, walaupun rupa mereka tidak menawan, tiada duit yang banyak, mereka dapat menawan gadis-gadis yang sangat cantik dan rupawan! Itulah yang dikatakan (body chemistry) daya bau badan yang mampu memikat - atau mungkin mereka telah menggunakan kuasa Phero-X!

Efek penggalak libido pheromones:
Pheromones bukan hanya mampu memikat seks yang bertentangan, ia juga merangsang libido pasangan anda. Ini bermaksud, dengan menitiskan Phero-X pada nadi anda, iaitu di pergelangan tangan dan leher, juga di belakang cuping telinga, daya tarikan seksual anda akan meningkat. Ini pasti membantu hubungan intim anda dengan kekasih anda. Wanita tidak akan terlepas olehnya! Ia seperti MAGNET. Dengan efek Phero-X ini, anda akan MEMPEROLEHI kelebihan berbanding lelaki-lelaki lain. Gunalah setiap masa, dan anda akan perasan bahawa, anda akan lebih sukses dengan wanita. (Janganlah risau, sebotol Phero-X ini boleh tahan sehingga 2-4 bulan lamanya!)

Phero-X akan meningkatkan keinginan (libido) wanita sekeliling anda secara sedar atau tidak. (kajian secara saintifik dan kllinikal yang dijalankan ke atas pengguna-pengguna pheromones) ia mengekalkan dan memanjangkan tempoh perkahwinan, persahabatan dan persaudaraan. Ini membuktikan pheromones bukan sekadar penggalak libido. Ia juga membantu anda mengharungi kehidupan dengan lebih berjaya. Cubalah sendiri! Anda pasti akan teruja.

Pheromones (hormon pemikat wanita) telah berjaya dihasilkan oleh sebuah makmal terkemuka Morgan Labs' di negara Rusia.
Kebiasaannya pheromone manusia terdapat di celah ketiak ketika perpeluhan berlaku. Pheromone semulajadi ini adalah satu evolusi kehidupan yang sangat menakjubkan. Penemuan saintis mendapati bahawa, wanita memilih lelaki yang bakal menjadi bapa kepada anaknya berdasarkan faktor-faktor PHEROMONE yang dimiliki oleh lelaki tersebut! Fakta ini memang menarik dan harus anda berikan perhatian, bukankah begitu?
Bukti Pheromone digunakan dalam Filem Oceon 13 oleh Matt Damon.
Phero-X (Androstenone)
Saintis mendapati Pheromone paling banyak dikeluarkan melalui liang peluh, terutamanya ketiak! Androstenone dapat merangsang wanita dan akan membuatkan mood wanita lebih baik! Ia terbuki dapat menyuburkan wanita secara biologi.

Phero-X mengandungi kandungan pheromone manusia tulen, pada gred tinggi dan terbaik, antara yang paling tinggi kepekatannya berbanding lain-lain jenama yang berada di pasaran. Anda pasti perolehi kesan yang OPTIMUM setiap kali menggunakannya.

Phero-X adalah pheromones yang diadun dengan minyak berasaskan tumbuhan, tanpa sebarang alkohol. Pembeli harus berhati-hati membeli produk pheromones sintetik, campuran bahan asasnya alkohol seperti ethanol dan sebagainya, kerana kajian menunjukkan bahawa pheromone akan rosak dan musnah dalam masa beberapa saat, sebaik saja ia dilarutkan ke dalam bahan berasas alkohol.

Soalan Yang Biasa Ditanya

S. Kenapa saya tidak pernah mendengar mengenai organ VNO dan pheromones?
J. Ia adalah penemuan yang baru dan media telah mula melaporkannya. Mungkin anda tidak pernah mendengar mengenai pheromones dan VNO, jangan risau, ianya pasti akan disiarkan dalam TV dan saluran Astro kegemaran anda seperti National Geographic Special dan sebagainya.

S. Bagaimana menggunakan Phero-X?
J. Titiskan Phero-X pada kolar baju, atau pergelangan tangan atau leher dan pada belakang cuping telinga. Bergantung kepada biokimia kulit anda, inilah faktor paling kritikal. Cara anda menggunakannya memainkan peranan penting. Kesilapan yang biasa dilakukan pengguna yang baru adalah menggunakan pheromones dengan banyak sekali. Disebabkan Phero-X adalah pekat, hanya 1-3 titis diperlukan. Menggunakan dengan LEBIH BANYAK Phero-X TIDAK AKAN meningkatkan kesan-kesannya. Tentulah dengan menggunakannya secara berjimat-cermat, anda tidak akan hehabisan Phero-X dengan cepat. Gunalah sedikit yang mungkin, anda dapat manfaat dengan mendapat kesan yang lebih baik, pada kos yang lebih jimat.

S. Benarkah badan kita mengeluarkan pheromones secara semulajadi?
J. Ya tepat sekali. Kita berkomunikasi antara satu dengan lain setiap masa secara ilmiah menggunakan bau (pheromones). Inilah hal yang tidak banyak orang sedari.

S. Jika badan kita mengeluarkan pheromones secara semulajadi, kenapa kita perlu bantuan Phero-X?
A. Kerana amalan harian kita. Apa yang kita lakukan setiap hari, pada setiap pagi? Mandi bukan? Ini akan membasuh dan memusnahkan pheromones kita! Lagi pula kita telah bertemadun. (Kita mengenakan baju dari hujung rambut sampai kehujung kaki, ini menutupi 90% kulit yang merembeskan pheromones ke udara) Apabila kita menggunakan Phero-X, pheromones akan diganti semula dengan yang telah musnah dengan yang baru. Kita akan perolehi semula kuasa berhubungan melalui deria bau dengan orang sekitar kita.

S. Berapa lama ianya bertahan?
A. Pheromones kami dapat bertahan sekurang-kurangnya 6-12 jam apabila dikenakan pada pakaian.

S. Apakah manfaatnya menggunakan produk pheromones Phero-X?
- Lebih mata memandang dan senyuman ke arah anda
- Anda akan dilihat lebih menarik dari segi seksual
- Lebih temujanji dan hubungan seksual
- Memperbaiki hubungan yang anda ada sekarang
- Lebih pesona ketika berasmara
- Wanita akan lebih relaks dan lembut dengan anda
- Wanita akan mula rasa ingin berbual dengan anda
- Meningkatkan konfiden anda
- Lelaki-lelaki akan merasa aura kejantanan anda
- Hubungan secara / perniagaan /pekerjaan / peribadi akan jadi lebih bagus
Bagaimana cara menggunakan Phero-X ini?
Mudah. Titiskan Phero-X (1-3 titis) pada nadi pergelangan tangan dan sapukan sedikit pada leher dan belakang telinga atau pada pakaian anda. Phero-X akan bersatu dengan peluh anda dan akan menghasilkan satu bau yang amat unik, ini akan membuatkan kebanyakan wanita tidak senang duduk!

Apa yang membezakan Phero-X dengan lain-lain jenama yang ada di pasaran?
Kebanyakan jenama lain, mempunyai campuran pheromones yang tidak seimbang, Phero-X dicipta bukan untuk memikat binatang atau haiwan. Ia dirumus untuk memikat manusia. Kebanyakan produk pheromones yang berada di pasaran, menggunakan pheromones sintetik haiwan, kerana ia murah dan mudah untuk dihasilkan secara banyak. Phero-X bukan mengenai kuantiti, tetapi ia mengenai kualiti dan dicipta khusus untuk memikat manusia.

Apa yang akan anda miliki nanti adalah pheromones sintetik manusia yang tinggi nilainya, pada gred yang paling tulen, 100% (androstenone) 5-Alpha-Androst-16-En-3-One tiada campuran pheromones lain. Tetapi Phero-X tidak berhenti di situ, produk lain mendakwa paling berkuasa, tetapi Phero-X adalah satu-satunya jenama yang dikeluarkan oleh makmal Morgan Labs di Rusia yang dibenarkan dijual di USA dan EROPAH dengan 25x ganda kepekatan bahan aktif. Ini bermakna 2.5 kali ganda lebih kuat dari jenama-jenama pheromones terkemuka! Bandingkan kami dengan pesaing-pesaing yang ada, anda akan dapati, tiada produk lain yang boleh menandingi Phero-X dalam pasaran sekarang.
"Pada satu petang lepas main bola,,, tengah rilek-rilek nak minum air... 5 orang member datang tanya... Eh.. kau pakai minyak wangi apa???  Saya kata takdelah... mana pakai minyak wangi... peluh kut! Itulah pengalaman saya mengggunakan Phero-X dalam masa 2 bulan ni..."

Kamal

"Saya pernahlah nak keluar rumah satu malam tu... tiba-tiba anak dara saya tegur... umurnya lingkungan 18 tahun... dia kata... Papa.. papa nak pergi mana dengan bau yang seksi tu??? Elok papa duduk rumah jer... kang tergoda perempuan yang tercium bau papa ni.... Saya hanya tersenyum dan kata... jangan risau... papa ok!"

Hasyim

"Ni pengalaman real yang saya alami.... dalam pukul 12 tengahari... ketika waktu LUNCH' saya menerima panggilan dari seorang secret admirer... dia kata minat sangat dengan saya dan nak jumpa... alih-alih tengok.. rupanya awek department sebelah jerr... hingga kini saya dah couple dengan dia... pernah saya tanya??? awak syok kat saya sebab apa??? dia kata adalaaahhh... emmm... Saya tahu.. ni mesti Phero-X punya penangan"

Zainuddin

"Pengalaman saya tidaklah seseronok mana, tapi memang saya perasan... saya drive dari rumah, lepastu parking. Naik Monorail ke tempat kerja... dalam monorail... kadang-kadang penuh sendat, kadang-kadang lapang... apa yang saya perasan memang.. eye contact cukup banyak... Saya perasan,,, pompuan-pompuan ni yang lebih-lebih, siap gesel-gesel punggung lagi... "

Anthony

"Saya harap encik janganlah expose sangat testimoni saya ni... sebab sensitif,,, saya memang dapat pikat ramai wanita... dan ehem.. ehem... ehem... saya harap encik lebih arif dan faham .. betul tak?"

Tan

"Buka jer penutup Phero-X... satu ofis bau dia jeee... 8 orang keruyun nak tau apa bendanya Phero-X ni... cepat-cepat saya sorok... diorang tanya... weh bau apa nih??? Aku diam jer... buat-buat tak tahu"

Saiful

"Sales dan jualan saya makin meningkat, saya dapati pelanggan-pelanggan, lebih-lebih lagi wanita... senang betul nak close' ....  Apa yang boleh saya cakap,,, syabas.... dan thank you dengan produk pheromones Phero-X ni... TQ!"

- Daniel Qudsi,
SEBAHAGIAN DARI TESTIMONI-TESTIMONI PENGGUNA PHERO-X
KUASA MEMIKAT TIADA TANDINGANNYA...!
Minyak Pengasih Moden Yang Pekat 25 x Ganda Yang Tiada Tolok Bandingnya! Diakui Oleh Saintis Seluruh Dunia!

MILIKI PHERO-X SEKARANG,,, KHIDMAT KAMI SULIT & RAHSIA!
Nama dan alamat serta butir peribadi anda akan dirahsiakan.
Ianya tidak akan dikongsi dengan mana-mana pihak.
Setiap pesanan dihantar menggunakan bungkusan selamat dan rahsia.
Pesanan akan tiba dalam 2 hari.
TIDAK SEORANG PUN YANG AKAN TAHU. DI JAMIN...!!!

100% Jaminan Pulangan Wang Tanpa Soal:
"Apa maknanya? Dalam masa 90 hari setelah mencuba Phero-X, jika anda tidak sukakan hasilnya, kami memberikan jaminan penuh pulangan  wang. Tanpa sebarang soal. Kami memberikan anda (JAMINAN 100% Puashati)
DAPATKAN SEKARANG JUGA !!
BONUS HEBAT!! Selain lebih dari 40 buah ebook percuma mengenai rumahtangga dan perhubungan di laman VVIP Akses, kini tambahan 1 ebook khas untuk teknik memikat & mengusai wanita. Setebal 47 halaman yang sarat membicarakan hal lelaki memikat wanita, dibicarakan dalam 5 bab, mengupas segala aspek mengenai wanita dan rahsia memikat wanita idaman.. Password khas untuk pelanggan PHERO-X.

TAMBAHAN BONUS HEBAT!! Disenaraikan juga lebih 10 laman web untuk menambah bacaan untuk meningkatkan personaliti, menambah keyakinan, tips memikat, gaya dan peribadi untuk menarik perhatian kepada ANDA. Merupakan ilmu tambahan yang berguna untuk anda bila berhadapan dengan wanita idaman. Selamat berjaya! Download DiSini
Telah Di Kemaskini |
** Kasih sayang yang ikhlas suami-isteri kerana Allah menjanjikan Kerahmatan & Keredhaan di dunia dan akhirat.
UTAMA    |    VIMAX    |    RELOAD    |    PHERO-X    |    WATERBUDDY    |    LIBIDO GEL
Untuk Tanya Soalan (Call ATAU SMS); Jika panggilan ANDA tak sempat Paksu jawab.. SMS pertanyaan kepada Paksu seperti Format Berikut < DB > ....soalan anda atau permasalahan anda... Insyaallah Paksu akan reply secepat mungkin. Terima kasih

Disclaimer (Penafian) : Laman ini dibangunkan untuk berkongsi segala maklumat berkaitan dengan penyelesaian kepada permasalahan yang dihadapi oleh ramai lelaki. Ia juga sebagai platform untuk menawarkan jualan produk-produk yang berkualiti tinggi. Ini adalah merupakan aktiviti perniagaan yang sah dan tiada sebarang bentuk penipuan.

MISI : Ke Arah Rumahtangga Yang Aman, Sentosa, Bahagia, Harmoni Dan Mendapat Kerahmatan & Keberkatan Allah.
Harga Jualan = RM105.00
Harga Internet = RM80.00 - free poslaju
Anda Jimat = RM25
Harga Jualan = RM210.00
Harga Internet = RM150.00 - free poslaju
Anda Jimat = RM60
HANYA RM80
HANYA RM150
JAMINAN KAMI

Produk Kami Berkualiti Tinggi
Pesanan ANDA Adalah Rahsia & Sulit
Barang ANDA Pasti Sampai

Mahu Beli Dengan Kad Kredit ?
Boleh.. Ianya Mudah, Cepat & Di Jamin Selamat Menggunakan Paypal. Ikut step-by-step langkah mudah arahan Paypal nanti hingga selesai ya...
VIDEO REVIEW - PHERO-X
Phero-X - 'Glamour' Di Seluruh Siaran Dunia.
ANDA Perlu Dapatkan & Menggunakannya..
Semoga ANDA Mendapat Pasangan Yang Cantik & Bahagia.
Dengan Phero-X... InsyaAllah
24%
29%
Stok Untuk Sebulan Setengah !!
Stok Untuk 3 Bulan !!
Herba Asli Untuk Lelaki Sebagai Maintenance Harian. Piihan Para VVIP
Membantu Merawat Masalah Ketegangan & Mati Pucuk
Hormon Pemikat Wanita; Minyak Wangi Pheromone
Pam Besarkan Zakar Yang Terbaik Untuk Lelaki, 250% Lebih Berkesan
Agen Pelega Sensitiviti Zakar Lelaki, Membantu Lelaki Tahan Lebih Lama Dalam Seks
PAKEJ BERSUNGGUH
PHERO-X Anda baru saja menemui cara pantas yang dapat membantu anda mendapat ramai kenalan baru, kekasih, mempengaruhi orang, dengan lebih berjaya dan dengan lebih rasa seronok!

MEMIKAT WANITA DALAM SESAAT
Teknologi Dari Russia