Salam Sejahtera Kepada Pembaca Semua...





"ubat kuat lelaki, lemah syahwat seks, lemah tenaga batin,
cepat pancut, mati pucuk, masalah prostat, saiz terlalu kecil,
kekerasan kurang, kencing manis, darah tinggi, lesu
dan tidak bermaya, hilang keyakinan diri,
malu pada pasangan, mengecut secara mengejut,
tidak naik-naik, sukar mendapat produk
yang menepati citarasa anda,
malu untuk rekemen kawan-kawan"
Adakah anda sinonim dengan situasi dan masalah yang baru anda baca sebentar tadi?
RUNGUTAN PARA ISTERI

Dahla Bang... Penatlaa...
Apa ni bang... Cepatnya???
Boringlaaa kalau selalu macamni...
Kenapa ni bang...
Abang dah ada yang lain yea...
Kenapa boleh jadi macamni bang...
Risaula saya...
Abang letihke?
Malam ni macamana?
Kenapa abang tak macam dulu-dulu

Nota Cara Pemakanan Kapsul Herba Reload

Kapsul Herba RELOAD merupakan natural energy enhancer yang terbaik dalam kelas 'ubat kuat lelaki' kerana ianya adalah merupakan hasil formulasi herba dari herba-herba asli dan juga ianya adalah satu-satunya produk yang slow relief. Disebabkan dua faktor ini menyebabkan pengguna tidak akan mendapat sebarang kesan sampingan yang memudaratkan dan bahaya.

1. Untuk mereka yang ingin merawat masalah mati pucuk dan lemah syahwat, dinasihatkan untuk ambil 1 (satu) biji kapsul herba ini diwaktu pagi selepas 1 (satu) jam sarapan pagi dengan segelas air suam. Ulang setiap hari hingga ke hari-10. Tengok kesan dan perubahannya, jika mula merasa positif anda boleh sambung hingga ke hari-20. Kebiasaannya ramai yang mengatakan ianya akan mula berubah. Untuk membantu perawatan mati pucuk di samping mengambil herba RELOAD. Anda boleh melakukan senaman zakar menggunakan Pam Waterbuddy ini

++ Waterbuddy - merupakan teknologi terkini menggunakan hidro atau air untuk merangsang dan melatih otot zakar supaya kuat, besar dan panjang. Ianya merupakan alat yang paling mudah, praktikal, berkesan dan ringkas. Waterbuddy disukai oleh lelaki seluruh dunia kerana memberi kesan yang baik kepada penggunanya termasuk juga ANDA jika anda mendapatkan dan menggunakannya setiap hari ketika ANDA mandi !!!

2. Untuk mereka yang ingin menambah tenaga dan mengekalkan prestasi, RELOAD boleh dimakan 1 (satu) kapsul di waktu pagi untuk setiap 2 atau 3 hari. Ramai pengguna mengatakan prestasi seksual mereka masih baik walau telah selang mengambil RELOAD dalam 3 hari. Anda cuba untuk diri sendiri

3. Jarakkan dua jam untuk mengambil RELOAD jika mengambil ubat-ubatan klinik
Telah Di Kemaskini |
Adakah anda memahami erti perkara di atas?
Manakala Selalunya Herba Yang Anda Beli Ada Kesan Negatif Seperti:

  • kesan sampingan
  • sakit jantung
  • kepala pening
  • perut kembung
  • muka bengkak
  • pandangan menjadi kabur
  • nafas tersekat
  • kegagalan jantung berfungsi
  • degup jantung menjadi kencang
  • pengsan
  • saluran jantung sempit
  • tegang tanpa henti

Betul kan? Inilah kenyataan & hakikatnya!!

Cuba Perhatikan Produk Yang Ada Di Pasaran Sekarang! Apa yang anda dapati ialah:

  • kapsul kemek
  • kapsul pecah
  • kapsul kotor
  • tiada ciri keselamatan
  • herba yang diragui sumber
  • penerangan produk bercanggah
  • ada ciri-ciri kimia
  • kesan sampingan yang bahaya
  • keraguan yang ketara
  • pembungkusan yang tidak berkualiti


Sekarang Saya Ingin Tanya Anda,
Jika Manfaat Berikut Mampu Anda Miliki:

  • tenaga bertambah
  • stamina meningkat
  • badan menjadi sedap
  • nafsu memuncak
  • tahan lama
  • keyakinan bertambah
  • daya tegang mudah
  • kosentrasi baik
  • emosi ceria
  • kencing lawas
  • pancutan menjadi laju
  • keras seperti batu
  • tenaga yang sentiasa ada
  • ketegangan yang maksima
  • saiz menjadi lebih tegap dan lebar
  • membantu menjaga fungsi prostat
Berikut Adalah Rahsia Dan Kisah Benar:

"First time tu, sy order kapsul XXXXX XXXXXX , then bro reply kata kapsul tersebut tiada stok, bro rekomen sy kapsul (no name)... harganya lebih tinggi, tetapi sy tak perlu tambah duit kerana bro akan tanggung sebagai tanda maaf, kapsul asal no stock, lepas makan sebiji sy rasa macam tak ada rasa apa2, berbanding dgn kapsul dulu sy makan.. sy semakin seronok dan meneruskan hingga hari ini.. sekarang sy dah tahu rupanya namanya "RELOAD"!! Memang OK bro kapsul ni.. Tima kasih" - Arshad Abu Hassan, Senawang


"Umur saya dah 63 tahun, saya berkahwin dua sejak 10tahun lalu, banyak jenis ubat-ubatan penambah tenaga lelaki yang telah saya makan, tetapi saya rasa tak sesuai dan takut untuk teruskan makan, tetapi berlainan dengan "RELOAD" ini, dianya benar-benar rasa natural, rileks dan tenang sahaja, bila dah duduk-duduk dengan isteri reaksi 'pistol' saya automatik tanpa dipanggil. Benar! Nafsu, keinginan dan keyakinan saya telah bertambah.." - Hj Hashim Saad, Mersing


"Saya ahli sukan untuk sebuah kelab sukan negeri, saya amat memerlukan kapsul penambah tenaga ini, tetapi saya tidak boleh ambil sembarangan kerana kami sering disaring ujian kecergasan dadah, yakin dengan "RELOAD" saya telah amalkan sejak 6 bulan lalu, kesannya tenaga dan stamina saya memang ditahap tinggi. Yang menariknya saya sudah dua kali melepasi (lulus) ujian kecergasan dadah dalam tempoh tersebut..." - Irwan Shah, Kuala Lumpur


"Sy pemandu bas ekspress yang berulang-alik pantai timur - KL - johor, orang macam kami ni memang perlu kepada tenaga tambahan, dulunya saya sering beli kapsul yang ada KKM, tetapi harganya tinggi sikit, sekarang dah jumpa "RELOAD" dah macam selesa dan sesuai pulak. Harga pun murah! bro kalau sy beli 10botol harga macam mana pula? Diskaun sikit la bro... hehe" - Usman Jap, Kuala Terengganu


"Alhamdulillah, sy telah menemui perawatan yang sesuai dengan badan sy, kesihatan seks sy semakin pulih.. Thanks" - Jasman Jalaludin, Klang


"Betul kata bro, bila minum dengan kopi o panas, bukak kapsul dan tuangkan herba ke dalam air kopi panas tadi.. Kacau dan minum.. Minum separuh then simpan dalam peti sejuk air kopi tadi, esok pagi sebelum pegi keja habiskan... huh kesannya memang lajak la... (maaf bahasa org muda2), memang best & jimat. hehe.." - Ahmad Izzat Abu Bakar, Serdang


"Tidak sia-sia selama ini saya beli RELOAD untuk suami saya, saya pujuk untuk minum bersama kopi, kini selepas 2 botol saya amalkan untuk suami saya, saya sudah rasakan kelainan sedikit dalam perhubungan kami. Untuk makluman En, suami saya 61 tahun dan saya 40 tahun...." - Pn Shima, Kuantan


"Sy dah serik makan pil ubat kuat yang dulu, macam nak tercabut jantung saya rasa.. Sy akui RELOAD ini memang natural, walaupun sy agak ragu-ragu ketika nak mula mengambilnya. Terima kasih...." - Salman Abd Fuad, Kuching


"Mulanya saya tak berapa percaya dengan Kapsul Herba Reload ini, tetapi disebabkan tiada pilihan untuk merawat masalah ED saya, saya nekadkan juga mengambilnya.. bukan apa? saya dah serik makan ubat kuat yang dulu, macam nak pecah kepala rasanya.. Tetapi dengan RELOAD semuanya OK! Kini 'pistol' saya dah mula bangun ketika waktu pagi..." - Ahmad Imbar, Puchong
Setelah Mendengar Pendapat Pengguna,
Kini kami mahu anda fikirkan sejenak. Adakah anda rasa produk ini menepati citarasa anda?

Jika Ya! Sila teruskan pembacaan anda...
Ia mungkin bakal mengubah kehidupan anda kearah yang lebih baik.


Mari kami perkenalkan produk kami kepada anda. Ia dinamakan "RELOAD"
Produk kami ini telah dieksport ke Russia, Sweeden, Dubai dan Uzbekistan. Selain itu juga formulasi RELOAD ini telah  menembusi pasaran Asia Tenggara iaitu di Thailand, Brunei, Singapura dan Indonesia sejak tahun 2008 lagi.


Mungkin anda hairan, kenapa anda tidak pernah dengar jenama RELOAD di pasaran Malaysia. Sebenarnya ia telah lama dijual dan dieskport keluar negara dengan penjenamaan yang lain. Sekarang anda berpeluang memiliki formulasi herba hebat ini sendiri.


Kami boleh nyatakan harga pasaran luar negara untuk "Reload" adalah RM300 sebotol untuk sepuluh (10) kapsul herba. Jika anda berminat, anda tidak perlu risaukan dengan harganya. Kerana kami ada berita baik, anda tidak perlu bayar duit RND, duit penukaran matawang, duti import, duit penghantaran yang tinggi. Kami akan buat promosi besar-besaran dan anda akan dapat penawaran harga istimewa.


Tujuan kami adalah semata-mata untuk:-
1. Membantu masyarakat Malaysia yang mempunyai masalah seksual.
2. Memberi satu solusi yang jauh lebih baik dari produk yang anda lihat teriklan dan yang pernah anda gunakan.
3. Memberi tahu anda, bahawa anda boleh sihat tanpa ubatan yang memberikan kesan sampingan.


Lihat di bawah dan berikut kami akan buat penawaran harga yang hebat untuk anda!

      Kaedah Pembungkusan Kami:

  • Pasti Selamat
  • Pasti Rahsia
  • Pasti Tiba Dalam Masa 2 Hari (Polisi POS Malaysia)
  • Pasti Hanya Pembeli yang Boleh Menerimanya

Penghantaran dilakukan menggunakan POSLAJU
Produk akan tiba dalam masa 2 hari mengikut polisi POS Malaysia
Maklumat bungkusan dijamin sulit dan rahsia
Pesanan dihantar segera tanpa berlengah selagi stok masih ada
Pesanan diurus pada waktu pejabat
Segala maklumat peribadi anda akan dirahsiakan
Barangan dibungkus dengan rapi. Tiada siapa akan mengetahui apa di dalamnya




Mahukah anda meningkatkan kelelakian anda secara optimum?

Hanya dengan menggunakan herba-herba terpilih.
Tanpa sedikitpun kesan sampingan.
Menggunakan produk berkualiti tinggi.

Jika YA! Teruskan Bacaan Anda...


Kenapa Kami Berbeza Berbanding Dengan Produk Yang Lain:

  • Sudah 5 tahun di pasaran GLOBAL
  • Pembelian ulangan yang tinggi
  • Makin ramai yang menjadi pengguna
  • Ramai yang rekemen pada kawan-kawan
  • Makin ramai ambil bahagian menjual
  • Ramai pengguna suka hasilnya
  • Peniaga mendapat pujian dari pelanggan
  • Tiada kesan sampingan
  • Kualiti Eksport
  • Meyakinkan
  • Stok sentiasa ada
  • Herba yang berkualiti
  • Kesan yang bersifat semulajadi
  • Tenaga yang diberikan pada anda, ketika anda perlukannya
  • Mampu menyelesaikan masalah yang anda hadapi
  • Terbukti sesuai untuk pesakit Darah Tinggi, Kencing Manis & Sakit Jantung


Kandungan Herba Dan Bahan Aktif Yang Digunakan:

1. Radix Eurycomia Longfolia Jack
2. Radix Rehmanniae Preparata
3. Cortex Eucommiae Ulmoides

" Setelah 9 Tahun Mencari Herba Untuk Kesihatan Lelaki... Saya Telah Mencuba Berbagai Jenis Ubat !, Kini Saya Telah Jumpai HERBA Yang Sangat Berkesan & SEMULAJADI..! "
Ikhlas Daripada : Paksu Jb, 012-707 1981
UTAMA    |    VIMAX    |    RELOAD    |    PHERO-X    |    WATERBUDDY    |    LIBIDO GEL
Untuk Tanya Soalan (Call ATAU SMS); Jika panggilan ANDA tak sempat Paksu jawab.. SMS pertanyaan kepada Paksu seperti Format Berikut < DB > ....soalan anda atau permasalahan anda... Insyaallah Paksu akan reply secepat mungkin. Terima kasih

Disclaimer (Penafian) : Laman ini dibangunkan untuk berkongsi segala maklumat berkaitan dengan penyelesaian kepada permasalahan yang dihadapi oleh ramai lelaki. Ia juga sebagai platform untuk menawarkan jualan produk-produk yang berkualiti tinggi. Ini adalah merupakan aktiviti perniagaan yang sah dan tiada sebarang bentuk penipuan.

MISI : Ke Arah Rumahtangga Yang Aman, Sentosa, Bahagia, Harmoni Dan Mendapat Kerahmatan & Keberkatan Allah.
JAMINAN KAMI

Produk Kami Berkualiti Tinggi
Pesanan ANDA Adalah Rahsia & Sulit
Barang ANDA Pasti Sampai

Mahu Beli Dengan Kad Kredit ?
Boleh.. Ianya Mudah, Cepat & Di Jamin Selamat Menggunakan Paypal. Ikut step-by-step langkah mudah arahan Paypal nanti hingga selesai ya...