gel tahan lama... ubat kuat lelaki.. lelaki tahan lama dalam seks, libido gel, gel untuk lelaki bertahan lama dalam seks, wanita suka lelaki boleh main lama, lelaki lambat pancut, masalah pancutan pra-matang, lelaki boleh bertahan lama dalam seks, kurangkan ngilu kepala zakar, zakar lelaki boleh bertahan lama dalam seks, untuk bertahan lama dalam seks libido gel adalah jawapannya.. oleh itu tiada lagi pancutan awal.. bagaimana untuk mengelakkan pancutan awal? bagaimana untuk bertahan lama dalam seks? bagaimana untuk mencegah pancutan pra matang? lelaki lebih hebat jika dapat bertahan lama dalam seks.. juga merupakan ubat kuat lelaki yang terbaik dalam pasaran, cara-cara untuk bertahan lama dalam seks.. seks ganas, seks budak sekolah.. seks lelaki dan wanita haruslah bahagia...

gel tahan lama... ubat kuat lelaki.. lelaki tahan lama dalam seks, libido gel, gel untuk lelaki bertahan lama dalam seks, wanita suka lelaki boleh main lama, lelaki lambat pancut, masalah pancutan pra-matang, lelaki boleh bertahan lama dalam seks, kurangkan ngilu kepala zakar, zakar lelaki boleh bertahan lama dalam seks, untuk bertahan lama dalam seks libido gel adalah jawapannya.. oleh itu tiada lagi pancutan awal.. bagaimana untuk mengelakkan pancutan awal? bagaimana untuk bertahan lama dalam seks? bagaimana untuk mencegah pancutan pra matang? lelaki lebih hebat jika dapat bertahan lama dalam seks.. juga merupakan ubat kuat lelaki yang terbaik dalam pasaran, cara-cara untuk bertahan lama dalam seks.. seks ganas, seks budak sekolah.. seks lelaki dan wanita haruslah bahagia...

gel tahan lama... ubat kuat lelaki.. lelaki tahan lama dalam seks, libido gel, gel untuk lelaki bertahan lama dalam seks, wanita suka lelaki boleh main lama, lelaki lambat pancut, masalah pancutan pra-matang, lelaki boleh bertahan lama dalam seks, kurangkan ngilu kepala zakar, zakar lelaki boleh bertahan lama dalam seks, untuk bertahan lama dalam seks libido gel adalah jawapannya.. oleh itu tiada lagi pancutan awal.. bagaimana untuk mengelakkan pancutan awal? bagaimana untuk bertahan lama dalam seks? bagaimana untuk mencegah pancutan pra matang? lelaki lebih hebat jika dapat bertahan lama dalam seks.. juga merupakan ubat kuat lelaki yang terbaik dalam pasaran, cara-cara untuk bertahan lama dalam seks.. seks ganas, seks budak sekolah.. seks lelaki dan wanita haruslah bahagia...

gel tahan lama... ubat kuat lelaki.. lelaki tahan lama dalam seks, libido gel, gel untuk lelaki bertahan lama dalam seks, wanita suka lelaki boleh main lama, lelaki lambat pancut, masalah pancutan pra-matang, lelaki boleh bertahan lama dalam seks, kurangkan ngilu kepala zakar, zakar lelaki boleh bertahan lama dalam seks, untuk bertahan lama dalam seks libido gel adalah jawapannya.. oleh itu tiada lagi pancutan awal.. bagaimana untuk mengelakkan pancutan awal? bagaimana untuk bertahan lama dalam seks? bagaimana untuk mencegah pancutan pra matang? lelaki lebih hebat jika dapat bertahan lama dalam seks.. juga merupakan ubat kuat lelaki yang terbaik dalam pasaran, cara-cara untuk bertahan lama dalam seks.. seks ganas, seks budak sekolah.. seks lelaki dan wanita haruslah bahagia...
ANDA MAMPU BERTAHAN SELAMA YANG ANDA SUKA.. ANDA PALING HEBAT DI MATA ISTERI ANDA
LIBIDO GEL™ merupakan gel untuk lelaki bertahan lama dalam hubungan seksual. Ianya dihasilkan 100% dari herba dan selamat digunakan oleh pelbagai peringkat umur. Merupakan gel tahan lama yang terbaik dalam kelasnya. Merupakan formula yang diperbaharui dengan wangian lemon. Kesan dari penggunaannya juga hampir serta merta. Botol juga telah diperbaharui dengan hanya tekan di muncung dan GEL akan keluar, sedia untuk digunakan.

SEKS ANDA KANTOI...?
Baru 5 Minit, ANDA Dah Pancut?
Pancutan Pramatang Menghantui Anda?
Ia Mengganggu Kehidupan Seks Anda?

Mahukah Anda:
Bertahan selama mana yang ANDA mahu?
Memberikan pasangan anda orgasm berganda?
Merasai cengkamannya apabila pasangan anda orgasm?
Berakhir dengan orgasm terhebat anda, bila saja ANDA mahu?
Dan bersedia kembali selepas beberapa minit?

Hasilnya segera dan anda tidak perlu:
      Berhenti dan bermula, atau memicit zakar anda.
       Memicit-micit punggung anda atau melakukan senaman.
       Membeli buku, kaset atau pita video yang menghampakan.
       Menunggu berhari, berminggu atau berbulan untuk kesannya

Gunakan LIBIDO GEL™ pada malam Jumaat anda.
Anda akan dapati detik malam Jumaat anda bersama pasangan akan lebih hebat dan lebih lama!

Di sini kami akan sedaya upaya membantu anda menangani masalah pancutan pramatang melalui kaedah penggunaan bahan yang 100%nya adalah herba.

LIBIDO GEL™ sungguh hebat dan kami berani memberikan anda jaminan 30 hari pulangan wang jika tidak berpuashati dengan hasilnya. Produk ini perlu anda miliki. Simpan satu dalam poket, anda pasti perlukannya.

Tanya Diri Anda 3 Soalan Ini...

1. Adakah anda mahu bertahan selama yang ANDA mahu, dan menikmati hubungan seks yang hebat, tanpa perlu memikirkan sama ada anda mampu bertahan lama?
2. Adakah anda mahu bertahan cukup lama untuk memberikan kenikmatan maksimum kepada pasangan anda,  merasai cengkamannya apabila anda memberikannya orgasm berganda?
3. Adakah anda mahu menamatkan kekecewaan dan pancutan pramatang… UNTUK SELAMANYA?

MAKLUMAT  LIBIDO GEL™

BAGAIMANA LIBIDO GEL™ BOLEH MENJADI BEGITU.....HEBAT?

Beginilah caranya bagaimana LIBIDO GEL™ bertindak... PRESTASI YANG MEMBANGGAKAN DAN KEPUASAN ... Serta - Merta!

LIBIDO GEL™ mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu mengurutkan LIBIDO GEL™ dibawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan. Hanya gunakan LIBIDO GEL™ sebelum persetubuhan sahaja, sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada sesuatu hari itu, maka LIBIDO GEL™ tidak perlu digunakan.

LIBIDO GEL™ akan menyerap sendiri ke dalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di German sebagai Transdermal Delivery System. Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan nutrien melalui kulit.  Oleh itu, bahan - bahan asli yang telah digunakan turun temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin kompleks dan antioksidan akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya (saraf sensitiviti) dan berkesan serta merta.  Ianya TIDAK SAMA SEKALI menggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya.

Hasilnya? KEPUASAN dan KAWALAN!

Kesan dari penyerapan Transdermal ini bermakna prestasi yang lebih lama dan memuaskan TANPA sebarang kesan kerana ianya TIDAK SAMA SEKALI menganggu saraf anda cuma ianya akan merawat sesitiviti pada hujung kepala zakar anda sahaja.

Apa yang anda perlu lakukan untuk mengalami kesan terhebat LIBIDO GEL™ ini ialah hanya dengan mengurutkan LIBIDO GEL™ pada zakar  dan ianya akan membuatkan anda mengalami persetubuhan yang terhebat anda serta merta.

Oleh itu LUPAKAN semua ini:

*SUNTIKAN YANG MENYAKITKAN!
*UBAT MAKAN YANG MEMPUNYAI KESAN SAMPINGAN!
*SENAMAN YANG MEMAKAN MASA TANPA KESAN!
*PENANTIAN YANG MENYEKSAKAN!
*SAAT - SAAT YANG MEMALUKAN!

Dengan LIBIDO GEL™, segalanya berlaku dengan segera secara semulajadi seperti aksi persetubuhan itu sendiri.

Apakah kandungan  LIBIDO GEL™?
Berikut adalah antara kandungan LIBIDO GEL™ ...

LIBIDO GEL™ menggunakan bahan semulajadi yang telah digunakan turun temurun untuk membantu menyelesaikan pelbagai masalah seksual lelaki. LIBIDO GEL™ menggunakan  air suling, Pudina, Aloe Vera Gel, Olive Squalene, Apricot Kernel Oil, Vitamin C, Extracts of Korean Red Ginseng, Hawthorne Berry, Ginkgo Biloba, Muira Pauma, Catuaba Bark, Cuscuta Seed dan pelbagai lagi didalam formula yang telah terbukti berkesan turun temurun ini dan juga terbukti secara klinikal:

Kekerasan yang luar biasa: Walaupun LIBIDO GEL™ tidak direka untuk mengeraskan zakar namun begitu ada sebilangan besar pelanggan kami yang mengatakan bahawa kekerasan zakar mereka adalah jauh lebih hebat selepas menggunakan LIBIDO GEL™. Mungkin ini disebabkan oleh salah satu herba didalam LIBIDO GEL™ yang bertugas sebagai agen yang melancarkan peredaran darah di kawasan zakar pengguna. 

Kawalan sepenuhnya terhadap pancutan anda: Kesan yang amat nyata LIBIDO GEL™ adalah dari segi keupayaan anda untuk mengawal pancutan anda pada kali pertama penggunaan hinggalah anda benar - benar bersedia dan cukup puas untuk melakukan pancutan.

Wow! Apakah sebenarnya bahan - bahan semulajadi itu dan bagaimana ia berfungsi?

Seperti yang dapat anda lihat di atas, setiap satu bahan - bahan semulajadi tersebut telah dipilih untuk memberikan kesan - kesan spesifik didalam sistem seksual lelaki...

Tetapi terdapat lebih BANYAK LAGI yang mampu LIBIDO GEL™ lakukan untuk anda!
Gabungan  formula kami ini telah diuji secara saintifik dan klinikal untuk memberikan kesan - kesan berikut pada jangka panjang.

Apakah yang membezakan LIBIDO GEL™ dari yang lain?

"        TIDAK MENGGUNAKAN GAMBIR SARAWAK...
"        TIDAK MENGGUNAKAN SEBARANG BAHAN KIMIA...

Kami memilih hanya bahan yang terbaik sahaja untuk LIBIDO GEL™. Namun begitu bahan yang terbaik pun tidak berguna sekiranya ianya tidak sampai ke tempat tujuannya.

Oleh sebab itulah kami menggunakan teknologi Transdermal Delivery System untuk memastikan segala bahan - bahan ini sampai ke tempat tujuannya. Formula LIBIDO GEL™ mengandungi pudina sebagai pemangkin Transdermal Delivery System, oleh itu keupayaan bahan - bahan semulajadi ini untuk menyerap masuk ke dalam kulit anda adalah mudah dan senang.. Praktikal!

Kajian yang dijalankan di Department of Pharmacology di University of Dublin menunjukkan bahawa kesan penyerapan sesuatu bahan dapat ditingkatkan dengan menyerapkannya melalui kulit.  Ini membolehkan bahan tersebut memasuki terus ke saluran darah tanpa perlu melalui perut, sistem penghadaman dan hati di mana bahan dan nutrien tersebut akan dipecahkan atau disingkirkan - malah, bahan yang diambil secara oral hanya mampu memberikan 5% daripada kekuatan asalnya selepas melalui seluruh sistem badan anda. Hanya 5% berjaya sampai kemana yang sepatutnya!

Tetapi dengan Transdermal Delivery System, sehingga 95% bahan tersebut sampai ke tempat yang sepatutnya. 95% vs. 5% … malah penyerapan melalui kulit berlaku dengan pantas - sebaik sahaja anda menyapukannya, bahan - bahan tersebut akan mula bekerja keras untuk anda.

Bukankah LIBIDO GEL™ sepatutnya berada di dalam poket anda sekarang? Dapatkan Segera!


Pelanggan yang baru ingin mencuba LIBIDO GEL™, beli sebotol dulu dan cuba.
Jangan risau, ia datang dengan jaminan kukuh.
30 Day Money-Back Guarantee!
TIADA LAGI PANCUTAN AWAL - TIADA LAGI PANCUTAN MENGEJUT



4 Sebab Utama Pancutan Pramatang

#1- Sensitivity Melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN.. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi.

#2- Keinginannya terlalu melampau hinggakan seakan-akan tiada cara yang boleh menghalangnya.

#3- Keberahian yang Terlalu Tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda —Daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda.

#4- Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda.

DAPATKAN LIBIDO GEL UNTUK ANDA BERTAHAN LAMA DALAM SEKS INI SEKARANG JUGA...
merupakan gel tahan lama yang terhebat dalam kelasnya.. amat hebat & berkesan!!
JANGAN TUNGGU LAGI.. UNTUK ANDA MENJADI LELAKI DAMBAAN ISTERI..
RASAKAN PELUKAN ERATNYA.. DISEBABKAN KEHEBATAN ANDA, DIA PUAS TAK TERHINGGA..
kami doakan kejayaan anda. amin

ANDA AKAN MAMPU MENGGAYAKAN PELBAGAI POSISI UNTUK MEMBAHAGIAKAN PASANGAN YANG TERSAYANG, TANPA RASA BIMBANG LAGI AKAN PANCUTAN PRA-MATANG, ANDA MAMPU BIARKAN PASANGAN ANDA MELAKUKAN APA SAHAJA YANG DIA MAHU.. SEMAHU-MAHUNYA.. ANDA BOLEH RELAX & TENANG SELEPAS INI !!
Satu cara mudah dan berkesan untuk menghentikan Pancutan Pramatang (premature ejaculation) - Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku - Hanya Dengan Sapuan Gel - 100% Asli - Tanpa ubatan.  Hasil segera dan berkekalan untuk masa yang panjang!


*Menggalakkan peredaran darah bahagian genital.
*Menguatkan dan membina kelenjar seksual lelaki.
*Merawat Kegelian Melampau.
*Meningkatkan lagi stamina dan kuasa seks anda.
*Merawat Nyilu-nyilu zakar.
*Meningkatkan kekuatan corpora carvenosa.
*Meningkatkan kekuatan seksual secara tradisional.
*Menyokong kesihatan kulit zakar.
*Meningkatkan peredaran darah.
*Mengelakkan kesan keletihan.
*Meningkatkan keinginan seks.
*Meningkatkan potensi pancutan anda.
CONFIRM !!! LEPAS NI ABANG BOLEH BERDAYUNG LAMA DENGAN PELBAGAI GAYA & TEKNIK.. HUH HEBAT!!
ISTERI PASTI SUKA & SAYANG....

CARA GUNA LIBIDO GEL
1. Picit 1-2 picit gel, kemudian sapukan HANYA di bahagian kepala zakar dan urat bawah (pelipat sunat) zakar. Ratakan hingga kering.
2. Kemudian biarkan diantara 20-30minit. Bergantung kepada keadaan dan keperluan.
3. Basuh dengan air sahaja (JIKA MAHU) - NOTA : JIKA TERKENA LIDAH IANYA BERASA PAHIT HERBA & KULIT LEMON
4. Sedia untuk beraksi

** ANDA sendiri boleh menentukan dos kadar picitan gel dan masa sebelum basuh yang TERBAIK UNTUK ANDA selepas penggunaan kali pertama ANDA.

JANGAN GUNAKAN KETIKA ALAT LELAKI MASIH BASAH, KERINGKAN DAHULU..
JIKA KULIT TERLALU SENSITIF, SAPU DIBAWAH PELIPAT SUNAT MENCUKUPI
PERHATIAN !!!
Sekiranya setelah anda membuat pembelian, dan barang yang anda pesan tidak sampai. Kami akan pulankan wang anda 2x ganda.

Jika anda telah gunakan Libido Gel, dan anda tidak sukakan kesannya, anda boleh pulangkan balik, dan kami akan pulangkan wang pembelian anda 100%

Setelah menerima produk Libido Gel, jika anda tidak sukakan bungkusannya, baunya, atau apa jua sebab pun, kami tetap akan pulangkan wang anda.


MEMBELILAH DENGAN YAKIN
SEKARANG JUGA!!
ANDA PASTI MENJADI SUAMI GAGAH & PERKASA
DENGAN LIBIDO GEL INI !!!
PESANAN ANDA ADALAH RAHSIA, BUNGKUSAN KAMI KEMAS, TIADA SEBARANG LABEL PRODUK DILUARNYA, HANYA NAMA & ALAMAT PELANGGAN.. TIADA SESIAPA TAHU AKAN KANDUNGANNYA.. BELI LAH DENGAN YAKIN!!
NASIHAT USTAZ AZHAR IDRUS - IKON ORANG MUDA HARI INI
(AWAS) LIBIDO GEL™ - KHAS UNTUK SUAMI ISTERI SAHAJA

TESTIMONI IKHLAS DARI PENGGUNA TENTANG KEHEBATAN LIBIDO GEL™

Pengguna 1 : Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu Amien. 016-7xx 8091, JB.

Pengguna 2 : Perghhh....., dengan LIBIDO GEL™ setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..hu hu isteri saya cakap sambung esok je la bang.......UTM, JB.

Pengguna 3 : Kawan kenalkan LIBIDO GEL™ kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. 012-760 3xxx Permas Jaya

Pengguna 4 : Hari ini orang ketawakan saya..mudah-mudahan suatu hari nanti pasti mereka akan menyanjung saya he he he...hari-hari saya tolong sahabat-sahabat saya yang memerlukannya. Sekarang saya sedang menggilap Honda 016-719 7xxx Gelang Patah

Pengguna 5 : Saya amat berpuashati dengan LIBIDO GEL™ ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu). Bilal, JB.

Pengguna 6 : Memang berkesan LIBIDO GEL™ sampai isteri saya tidak tahan. Kerani, Senai, JB

Pengguna 7 : Pergghhh! Memang betul-betul “uuuuu”... Isteri senyum memanjang..tidak terucap dengan kata-kata,..memang dapat rasai kepuasan dalam pelbagai teknik...! Pembantu Perubatan, Hospital Kerajaan, JB.

Pengguna 8 : Amat menakjubkan.Perubahan yang amat ketara. Guna gear 5 baru keluar. SAYA MESTI PILIH LIBIDO GEL™! Peniaga, Pontian, Johor.

Pengguna 9 : Terima kasih ketengahkan LIBIDO GEL™ ini kepada saya...semalam siang tenaga kurang. Maklumlah pertarungan yang lama berlaku pada malam sebelumnya. Isteri tiba-tiba pelik tetapi gembira dengan perubahan yang berlaku. Ada ke patut dia mintak lagi malam ini?:-) Tutor, Kempas, JB

Pengguna 10 : Pagi tadi pukul 4am baru game....tiup wisel pukul 2am...peweeet.....Pensyarah IPTA, JB

Pengguna 11 : “Isteri saya selalu berpesan...Bang.,jangan lupa sapu LIBIDO GEL™ baru puas” Juruteknik dari Kuala Selangor.

Pengguna 12 : “Marvellous! I scored 2-0 last nite. Bersyukur bertemu LIBIDO GEL™”. Guru Besar, JB

Pengguna 13 : Pehh memang terbukti LIBIDO GEL™ power, 4 ‘style’ berdayung...34 tahun, Pentadbir Anak Syarikat Kerajaan Johor.

Pengguna 14 : “Saya ditakdirkan baru bertemu jodoh (2007) dengan seorang janda. Dalam setiap perhubungan suami isteri, saya sentiasa tewas. Kini dengan LIBIDO GEL™ saya mampu mengatasinya dengan 2 pusingan berbalas 0. Sehingga kini saya belum tewas lagi.” Sepang, Selangor.

Pengguna 15 : “huuh....dia terpaksa minta waktu rehat sebelum saya menamatkan pendakian.”Minta nama dirahsiakan, sudah 10 tahun berkahwin

Pengguna 16 : “wow.....!!! sampai saya tersandar ke gander katil..hebat betul LIBIDO GEL™”.Guru Besar dari Kuala Trengganu

Pengguna 17 : “ I always have a wonderful Sunday (EPL Super Sunday)...Dia seakan-akan tidak mahu mendarat..TERIMA KASIH LIBIDO GEL™”.Pramugari dari Petaling Jaya melalui e-mail

Pengguna 18 : Heeeei beb...! aku berjaya merentas 3 lautan tanpa hent...lah....SYABAS LIBIDO GEL™., Penyelia Tapak dari Puchong

Pengguna 19 : " Betul-betul Power…… 2 ROUND NON STOP….! " (beliau terus memesan 5 KOTAK lagi untuk diperkenalkan pada kawan-kawan.)" Jurutera dari Port Klang,

Pengguna 20 : Kami telah berkahwin sekitar 32 tahun yang lalu. Kami adalah pasangan bahagia, walaupun kami sudah menghampiri usia senja. Seperti kebanyakan pasangan usia lanjut banyak masalah dalam hal perhubungan. Keintiman kami sangat jauh berbeza berbanding dengan sewaktu muda dahulu. Namun hakikatnya kami masih menginginkanya. Dengan kemampuan yang kami ada banyak sudah kaedah dan bahan yang kami telah cuba, sehingga kami menemui LIBIDO GEL™. Hasilnya kami telah 'muda' kembali " Pasangan Warga Emas, Kuantan


BEBERAPA SOALAN-SOALAN LAZIM MENGENAI LIBIDO GEL™

"Bagaimanakah ianya berbeza dengan yang lain?"
Ianya hanya menggunakan bahan 100% semulajadi dan botanikal, malah anda boleh mendapat kebaikan lain kerana herba-herba ini akan membantu menyihatkan bahagian sulit anda. Ianya BUKAN Gambir Sarawak.

"Bolehkan LIBIDO GEL™ digunakan dengan kondom?"
Ya, LIBIDO Gel adalah berasaskan air dan 100% herba dan boleh digunakan dengan kondom.

"Adakah ianya akan meninggalkan kesan berminyak?"
Tidak berminyak & melekit, LIBIDO GEL™ adalah berasaskan air dan ianya direka khas untuk menyerap segala nutrien ke dalam kulit anda serta merta.

"Adakah LIBIDO GEL™ selamat digunakan untuk oral seks?"
Ya! LIBIDO GEL™ selamat untuk oral seks, ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia atau bahan sampingan petrokimia, pewarna tiruan, perasa tiruan atau pewangi.  Ia juga tidak pahit. Ini menjadikan LIBIDO GEL™ sebagai produk paling popular & efektif di pasaran sekarang ini. Gel tersebut juga boleh dibilas dengan air. (Sila tunggu herba meresap ke dalam kulit untuk 10-15 minit, baru bilas)

"Bagaimana saya menggunakannya?"
Sapu LIBIDO GEL™ pada bahagian zakar yang anda rasa perlu. Panduan secara lengkap dibekalkan.

"Adakah LIBIDO GEL™ sesuai untuk merawat penyakit kelamin?"
LIBIDO GEL™ bukanlah untuk merawat Sifilis, Herpes Simplex Virus dan HIV. Namun ia berupaya menghilangkan gatal kulit.

"Bagaimanakah ianya berbeza dengan pil?"
LIBIDO GEL™ dirumus khusus dengan NANO teknologi untuk menembusi kulit zakar anda hingga ke dasarnya untuk memberikan kesan yang segera. 95% daripada bahan-bahannya akan meresap masuk ke kawasan tujuannya berbanding dengan dengan pil yang hanya berfungsi 10-30%.

"Apakah yang ada di dalam LIBIDO GEL™?"
LIBIDO GEL™ adalah 100% berkesan, menggunakan herba-herba terpilih yang digunakan turun temurun dan diadunkan sekali  untuk memberikan kesan terhebat dan segera. Kandungan; Air Suling, Ekstrak Akar Cengkih, Herba Turkey/Mesir dan Daun Lidah Buaya.

"Apakah yang akan saya rasa apabila saya menyapukannya?"
Anda akan merasakan kesan berangin dan sejuk yang menandakan herba-herba tersebut sedang meresap masuk melalui kulit anda.

"Berapakah harganya?"
LIBIDO GEL™ adalah satu produk yang paling murah jika hendak dibandingkan dengan pesaingnya. Harga di pasaran LIBIDO GEL™ ialah RM95-RM120 sebotol, tetapi untuk pelanggan kedaikuhebat.com. kami menawarkannya dengan harga pengenalan & promosi yang hebat iaitu; Hanya jualannya ialah RM80.00 Sebotol, ianya amat menjimatkan, jika dibandingkan dengan tempoh penggunaannya.. Untuk HINGGA 6BULAN (+80 kali guna)

"Bagaimana jika saya tidak beli atau menggunakannya?"
Kami telah menawarkan anda produk berkesan dan terbaik, tugas anda ialah mencubanya sendiri. Tanpa LIBIDO GEL™... maka anda akan tewas terlalu awal! Bukankah ini masalah yang perlu anda selesaikan?
UTAMA    |    VIMAX    |    RELOAD    |    PHERO-X    |    WATERBUDDY    |    LIBIDO GEL
Untuk Tanya Soalan (Call ATAU SMS); Jika panggilan ANDA tak sempat Paksu jawab.. SMS pertanyaan kepada Paksu seperti Format Berikut < DB > ....soalan anda atau permasalahan anda... Insyaallah Paksu akan reply secepat mungkin. Terima kasih

Disclaimer (Penafian) : Laman ini dibangunkan untuk berkongsi segala maklumat berkaitan dengan penyelesaian kepada permasalahan yang dihadapi oleh ramai lelaki. Ia juga sebagai platform untuk menawarkan jualan produk-produk yang berkualiti tinggi. Ini adalah merupakan aktiviti perniagaan yang sah dan tiada sebarang bentuk penipuan.

MISI : Ke Arah Rumahtangga Yang Aman, Sentosa, Bahagia, Harmoni Dan Mendapat Kerahmatan & Keberkatan Allah.
Untuk ANDA Lebih Yakin Di Bilik Tidur. Dapatkan Sekarang HANYA

Harga Jualan RM80 Sebotol FREE POSLAJU
Sebotol Gel Boleh Digunakan Hingga 70kali Pertemuan.
Memang Berbaloi-Baloi

2 BOTOL RM140
FREE POSLAJU
MENJIMATKAN WANG ANDA
JAMINAN KAMI

Produk Kami Berkualiti Tinggi
Pesanan ANDA Adalah Rahsia & Sulit
Barang ANDA Pasti Sampai

Mahu Beli Dengan Kad Kredit ?
Boleh.. Ianya Mudah, Cepat & Di Jamin Selamat Menggunakan Paypal. Ikut step-by-step langkah mudah arahan Paypal nanti hingga selesai ya...
CARA GUNA LIBIDO GEL